FINALLY A FINAL YEAR STUDENT

Bismillah.

Lama dah tak menulis cerita di sini. Terlalu banyak yang ingin kukongsikan. Banyak perubahan yang berlaku dalam hidupku.

Alhamdulillah sekarang aku sedang berada di tahun akhir pengajian, tinggal lebih kurang lapan bulan lagi untuk aku habiskan. Perasaan aku? Jujurnya perasaan yang paling kuat dalam diriku ialah tak sabar nak habiskan dan balik malaysia. Walaupun ramai yang cakap nanti mesti rindu sangat dekat Moscow, aku tak dapat nafikan perasaanku yang satu itu.

Tapi , sebagai mengambil kata nasihat daripada seniors, aku cuba manfaatkan masa yang aku ada di sini untuk explore lagi Moscow, untuk buat apa saja yang aku tak berpeluang nak buat sebelum ni dan macam2 lagi.

Jadi, salah satu perkara yang aku nak buat ialah untuk sambung lagi menulis di sini supaya nanti bila2 aku boleh ingat balik momen2 aku di Moscow. Dan untuk aku latih diri aku menulis juga sebenarnya.

 

Sekian.

WhatsApp Image 2019-10-18 at 6.56.28 AM (1)

Leave a comment

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close